Mobile hotel welcome

Digitaalinen opastaminen

Digitaalisen opastamisen palvelumme mahdollistaa tiedon jakamisen, tietojen keräämisen ja interaktiivisen kanssakäymisen käyttäjien kanssa helpolla ja käyttäjäystävällisellä tavalla. Käytännössä tämä toteutuu kohteisiin sijoitettavilla QR-koodeilla, jotka skannaamalla käyttäjä saa auki kohteeseen tarkoitetun sivun, josta voi opastaa käyttäjiä alueen tai kohteen palveluihin, jakaa haluttua tietoa ja linkkejä, tai kerätä tietoa esim. palautteen tai tyytyväisyyskyselyjen kautta.

Kustannustehokkaalla ja skaalautuvalla palvelulla saat kaikkiin haluamiisi kohteisiin sekä ulko- että sisätiloihin sopivat ohjeistukset ja tiedonkeruun menetelmät. Tehosta toimintaasi ja paranna kohteiden todellisen tilannekuvan muodostumista helposti ja kustannustehokkaasti.

Digitaalisen opastamisen mahdollisuudet

Auttaminen ja opastaminen

Jaa asiakkaille ja käyttäjille tietoa suoraan esimerkiksi heidän älypuhelimiin. Räätälöitävät näkymät ja linkit mahdollistavat esimerkiksi reittikarttojen, toimintaohjeiden, aktiviteettien tai kohteiden esittelyjen kanssa. Näin asiakkaiden käyttökokemus paranee ja asiakkaat on helppo opastaa toimimaan oikein tai käyttämään alueen tai kohteen lisäpalveluja.

Tiedonkeruu

Kerää tietoa asiakkailta ja käyttäjiltä kohdekohtaisesti. Voit kerätä tietoa itse määritetyillä tyytyväisyys- tai palautekyselyillä tai vapaalla palautteella. Voit kerätä tietoa myös käyttäjämääristä esimerkiksi liikuntapaikkojen vakiovuoron käyttäjiltä tai erillisillä laskentasensoreilla. Lomakkeet määritellään Fidera Flow -järjestelmässä ja tieto myös kerätään tänne.

Lisäpalveluiden myynti

Ohjaa asiakkaat käyttämään lisäpalveluita antamalla suorat linkit esimerkiksi palveluiden tai ruoan tilaamiseen. Helppo tapa jakaa tietoa myös muista alueen palveluista kuten aktiviteeteista tai ruokapaikoista, jolloin asiakkaan kokema arvo nousee ja saat suoraa lisätuloa.

5 outdoor sport

Käyttökohteet

Digitaalisen opastamisen ratkaisu on mukautettavissa mihin tahansa käyttötarkoitukseen, sekä ulos että sisälle. Yleisimpiä käyttökohteita ovat mm. seuraavat:

Julkiset tilat - Liikuntapaikat, ulkoilureitit sekä muut kaupunkien julkiset tilat kuten kirjastot ja uimahallit. Kerää tietoa kävijöiden kokemuksesta ja kävijämääristä, ja jaa asiakkaille tietoa, toimintaohjeita tai ohjaa käyttämään alueen palveluita.

Hotellit ja viihdetilat - Jaa asiakkaille tietoa palveluista ja aktiviteeteistä ja ohjaa heidät suoraan tilaamaan tai käyttämään palveluita. Kerää tietoa ja palautetta asiakastyytyväisyyskyselyiden kautta, jonka avulla palvelun kehittäminen helpottuu.

Tapahtumat - Opasta asiakkaita helposti erilaisissa tapahtumissa, kuten urheilutapahtumat, festivaalit tai turnaukset.

Helpota kohteiden huoltoa ja ylläpitoa

Esimerkki: Liikuntapaikkojen digitaalinen opastaminen

Mobile kupittaa form
Laptop palloiluhalli opastus

Esimerkki: Tapahtumat

Mobile mestareiden cup form
Laptop events

Did something catch your attention?


Did you start to wonder, if Fidera could help your organization? Please don't hesitate to contact us, so we can discuss more about your information needs. Discussions and negotiations are completely cost-free.

Even though you wouldn't find anything close to your needs through our references, it does not mean that we could not provide a solution for you. Actually, one of the main reasons for you to choose Fidera is the flexibility of our platform, which makes us able to provide a tailored and customized solution just for you.

So please do not hesitate to contact us, we are very eager and happy to help you! You can contact us through a contact form, phone or e-mail.

+358 20 7199 580

info@fidera.fi

Contact us!